lauantai 27. lokakuuta 2012

Kysymyspostauksen vastaukset vol. 1 - Roosan osuus

Joo, eli minäkin sain kysymyksiä, mukava yllätys! :) Tässä vastauksia. Joonan osuus tulee heti kun hän saa vastattua kysymyksiin :)



1. Kuinka kauan olet ratsastanut?
- 12 ja puoli vuotta :)
2. Kuinka päädyit Joonan hevostenhoitajaksi?
- Kävimme aikoinaan samalla yksityistallilla, ja tutustuimme siellä. Myöhemmin Joona sai Mopon ja lopetti ko. tallilla käymisen, sitten kun vielä Pelekin tuli Joonalle, hän totesi että tarvitsee apua ja soitti minulle :)
3. Kuinka pitkä aika siitä on?
- Aika tarkalleen vuosi
4. Lemppariheppasi?
- Ratsastuskoulultani suomenhevonen Pettehoven ja risteytysponi Aber Hallo. Lisäksi ratsastan satunnaisesti kaverini ratsuponitammalla Manilla af Lergravenilla, joka on paljon minun tyyppinen poni. Pakko tietenkin mainita Joona hieno Pele, josta tykkään todella paljon, vaikka se osaa välillä olla oikea riiviö. Pele on kuitenkin todella kiva ratsastaa ja tulen sen kanssa hyvin juttuun :)


Minä ja Pettehoven


Minä ja Manilla af Lergraven

Minä ja Ballack




5. Monestikko viikossa käyt tallilla?
- Aina kun koulultani ehdin, nyt pitäisi taas alkaa käymään enemmän kun hepat siirtyi lähemmäksi. Pääsääntöisesti olen pyrkinyt käymään kerran viikossa, mutta kerrat vaihtelevat suuresti. Nyt yritän lisätä määrää 2-3 kertaan viikossa.
6. Monestikko saat ratsastaa?
- Riippuu aivan täysin päivän ohjelmasta, jos hevosilla on kevyt liikutus saatan ratsastaakkin. Lisäksi nyt kun hevoset ovat lähellä, olemme puhuneet että jos Joona mahdollisesti haluaa vapaapäivän, hän voi pyytää minua liikuttamaan hepat.
7. Käytkö ratsastamassa muualla, esim tunneilla?
- Käyn kerran viikossa ratsastuskoulussa tunneilla, lisäksi satunnaisesti ratsastan parin kaverini poneja.
8. Onko sinulla ollut vuokra/ylläpitohevosta?
- Ei varsinaista, mutta ratsastin säännöllisesti n. 3-4 krt viikossa kaverini ponilla kolme vuotta, mutta en maksanut käynneistäni mitään. Poni tuntui minulle vähän kuin vuokraponilta, mutta tosiaan kävin ilmaiseksi liikuttamassa.


Minä ja poni jota liikutin kolmen vuoden ajan :)

4 kommenttia:

  1. tuo vikan kuvan poni näyttää aivan yhdeltä heralta :D mutta tosi kivasti vastasit kysymyksiin ja silleen :) nyt oottelen vielä joonan vastauksia ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joonan vastaukset tuleekin vielä tämän illan aikana ;)

      Poista
  2. http://milkakai.blogspot.fi/2012/10/post-it-tunnustus.html Mulla olis sulle Post-it tunnustus! :)

    VastaaPoista